Podrobné štatistiky vždy po ruke

Prepracované štatistiky vám pomôžu analyzovať výkonnosť jednotlivých pracovníkov resp. oddelení. Vďaka PBX.sk získate manažérsky nástroj, s ktorým viete efektívne nastavovať čiastkové ciele a motivovať váš tím.

Jednotlivé štatistiky sú spracované v prehľadných grafoch a tabuľkách.

  • Počet hovorov
  • Priemerná dĺžka hovoru
  • Počet zmeškaných hovorov
  • Priemerný čas čakania na linke
  • Využívanie odkazovej služby
  • Aktuálna vyťaženosť call centra

Uvedené štatistiky si môžete filtrovať podľa agentov / času / prichádzajúcich hovorov / odchádzajúcich hovorov. Taktiež máte k dispozícii podrobné výpisy, logy a náhrávky hovorov.

Vytvoriť testovacie konto
picture1
Screenshot 2015-03-10 15.18.49.png
Screenshot 2015-03-10 15.17.34.png
Screenshot 2015-03-10 15.12.40.png

Viac o funkciách

Biznis ústredňa za pár minút

Po registrácii do portálu si jednoduchou “klikačkou” prejdete celú konfiguráciu ústredne...

Viac

Podrobné štatistiky vždy po ruke

Prepracované štatistiky vám pomôžu analyzovať výkonnosť jednotlivých pracovníkov...

Viac

Integrácia s biznis systémami

Prepojenie hlasovej ústredne s databázou klientov, resp. CRM, je vynikajúcou pridanou hodnotou...

Viac

Technológia a bezpečnosť

Portál PBX.sk je hostovaný vo VNET cloude, konkrétne v dátových centrách SHC3 a DC Digitalis...

Viac